Fat Bike Mongoose Argus


Mongoose Argus Fat bike Size L RM3800 Nego

Spec

Size L

Groupset Shimano XT 10 Speed
Brake Set Shimano XT 10 Speed
Hope Chainring
FSA Comet Crank
FSA Bottom Bracket
Shimano PD Clip
Syncros Seatpost
Hope Seat Clamp
Original Mongoose Seat
Raceface Atlas Handlebar (RM600 new)
Spike 35mm Stem (RM200 new)
RedMonkey Silicone handlebar grip
Carbon Fiber Tokken Headset
690gm Surly Marge Lite 65mm tubeless rims (rim ringan) RM1500 baru
Circus Monkey UltraLight hubs
Maxxis Mammoth tyre 95% thread (RM800 sepasang)
Kenda tube (tiub ringan)

Harga buka RM3800
Nego jika serius

Untuk Whatsapp terus klik Link ini >>> https://tinyurl.com/LuqmanAyob  (lebih diutamakan)


Jika saya tidak angkat bermaksud saya ada kerja
Tinggalkan SMS atau whatsapp
Saya akan balas, saya tidak kedekut kredit sms

COD

Untuk COD boleh datang berjumpa dengan saya di alamat berikut:

PG23a Perdana Shopping Center
Jalan PJU 8/1, Damansara Perdana,
47820 Petaling Jaya Selangor

====================================================